Weet er iemand een website waar je toffe, originele uitnodigingen voor een 40 st verjaardag kan maken?

Mijn echtgenoot en ik worden dit jaar allebei 40 en we willen hiervoor een feestje geven waar we uiteraard uitnodigingen voor nodig hebben...
Alle reacties zijn welkom. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 24 minuten:
het is wel de bedoeling dat ik de kaart zou kunnen afdrukken op mijn printer, dus geen ecards.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.5K

Het beste antwoord

weet niet of je Publisher op je computer hebt maar met dat programma kun je werkelijk alles maken wat je wil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U hebt me van op afstand geholpen waarvan ik u zeer dankbaar ben. U hebt mijn creativiteit naar boven weten te halen door u voorbeelden die jij mij doormailde. Delen van jouw creativiteit zijn ook gebruikt bij de uiteindelijke keuze van het ontwerp.

Andere antwoorden (5)

Deze is Engelstalig maar misschien is het wat.http://www.evite.com/party/invitations/#invitations
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt, leuke site
het is wel de bedoeling dat ik de kaart zou kunnen afdrukken op mijn printer
Even aanvullend op het antwoord van Mathilde. Als je naar de site van MicroSoft dan kun je daar een gratis proefversie van Office 2007 Pro downloaden. Deze proefversie vervalt naar 60 dagen. Maar dit moet genoeg zijn om de uitnodigingen te maken. En je mag van mij eveneens aannemen dat je met publisher werkelijk alles kunt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zou ik geen website maar een programmaatje voor gebruiken.
In dit geval Paint.Net
Hiermee kun je een mooie foto of achtergrond nemen, en tekst en versierselen toevoegen!
Je kunt bijvoorbeeld verschillende foto's tot één laag maken, je kunt ook gewoon een foto nemen en de tekst erin plakken.

Het programmaatje is gratis en vrij makkelijk te gebruiken, en het resultaat zeer printbaar :-)

Succes met het maken van een mooie uitnodiging!

http://www.getpaint.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier

http://www.poobies.com/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De meest vor de hand liggend programma’s zijn natuurtlijk PhotoShop, CorolDraw en Publisher. maar die moet je wel hebben. Zo niet dan is Word 2007 het beste programma, daar dit prgramma een setje aardige voorgedefinieerde tekstvakvormen herbergt.

Als de uitnodiging klaar is moet hij natuurlijk afgedrukt worden. Dit is een kostbare en langdurige bezigheid als het om een stuk of 100 gaat. Als je goedkoop uit wil zijn gebruik dan een online fotocentrale. Je kunt daar echter alleen terecht als je de uitnodiging vermomt als foto, daar de centrales meestal alleen een JPEG extensie accepteren. Geen nood, want met het programma Snagit creëer je een virtuele printer, die "afdrukt" naar allerlei grafische formaten. Ook kun je in dit programma schermafdrukken bewerken en opnemen in je uitnodiging. Het programma kost wel een paar centjes (€ 40), maar dan heb je ook iets en je verdient het geld terug met de goedkope manier van "afdrukken" via de fotocentrale. Het programma kun je downloaden via http://www.techsmith.com/screen-capture.asp
Succes en stuur mij ook een uitnodiging!

Kijk hier ook eens op.

http://rghost.net/679792

http://www.vistaprint.nl/persoonlijke-uitnodigingen-multi.aspx?GP=12%2f10%2f2009+4%3a11%3a11+PM&mk=uitnodiging&ad=phrase&gclid=CISGivnjzJ4CFQ-A3godaiEZqw&rd=2