Traag internet op beide pc´s hoe komt dit?

Ik heb 2 pc thuis en op allebei die pc's is internet heel traag. Ik heb de rounter al opnieuw gestart maar het helpt niks. De pc hebben voldoende geheugen enzo. Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoeveel Mbit heeft je abonnement? Probeer eens bedraad internetten i.p.v. via draadloos.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
40 mb download
4 mb upload

Het beste antwoord

Mogelijk zijn er te veel apparaten aan gesloten of als er geen beveiliging op uw internet zit dat de buren mee genieten van jou verbinding anders zou ik in iedergeval het modum even aan en dan weer uit zetten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beveiligd en aan en uit helpt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan raad ik aan om op Allbij de laptops het netwerk te herinstalleren door op netwerk vergeten te drukken en dan opnieuw het netwerk binden en verbinden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt voor het snelle antwoord ga het eens proberen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oja dat heeft bij de andere pc geen nut het is namelijk bedraad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dan weet ik niet wat je moet doen maar werkt het bij de andere wel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja beter als eerst maar nog niets als normaal miss toch mij provider bellen.
In ieder geval bedankt.

Andere antwoorden (1)

Test je snelheid op http://www.speedtest.nl/
Als dit onvoldoende is contact opnemen met je provider. Die kan samen met jou het een en ander uitsluiten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
436 kb is dit onvoldoende?????/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee je zou 40000 kilobit per seconde moeten krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet ik nu mijn provider bellen dan ofzo?