Op welke site kan je het beste online de ek wedstrijden live kijken?

(Nederland - Denemarken dus)

Toegevoegd na 48 seconden:
En dat het precies gelijk loopt met de tv?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik kijk van op mijn laptop met een digitale tv pakket dat ik onlangs online gekocht heb op aanraden van mijn kotgenoot. Het kost niet veel en het is enkel een eenmalig bedragje. De kwaliteit is trouwens echt wel beter van die van streams, of het precies gelijk loopt met de televisie weet ik niet aangezien ik deze niet heb... Neemt volgens mij wel geen downloadlimiet af.

Moest je geïnteresseerd zijn om het ook te proberen de link staat hieronder vermeld

Groeten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://tvenradio.simpsite.nl