Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom moet je een betaald e-mailadres hebben om te Registreren bij Themepark.nl?

Hoi,

Ik wil heel graag registreren bij Themepark.nl, maar me registratie werd afgewezen omdat ik geen 'betaald e-mailadres' had.
Ik weet niet wat dit is en ik heb blijkbaar dus een 'gratis e-mailadres', zoals hun dat noemen.
Dus waarom moet je een betaald e-mailadres hebben? En moet je ook echt betalen, of betekend het iets anders?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om spammers en robots te voorkomen weren sommige sites emailadressen van bijvoorbeeld hotmail en gmail, de gratis webmails dus. Met een betaald mailadres bedoelen ze bijvoorbeeld een mailadres van je provider, bijvoorbeeld @ziggo.nl of van een eigen betaalde domeinnaam. Je hoeft dus niet voor de website te betalen, maar ze willen dus graag dat je met een dergelijk "betaald" mailadres een account registreerd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een betaald e-mailadres bestaat niet.
Wel een betaald domein, en ook betaalde e-mailruimte.
Ik vind het heel raar van Themepark, want er is ook een betaalde versie van Hotmail (Hotmail wordt trouwens outlook.com).
Maar het is om spam tegen te gaan, waarschijnlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding