Ik wil graag een site maken over voetbal, heeft iemand een goede manier om een gratis website te maken ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.5K
MissBiggie
11 jaar geleden
Zijn er al niet genoeg sites over voetbal? Of ga je iets heel specifieks doen?

Antwoorden (4)

jouwweb is een goeie en makkelijke.
En google sites ook hier link:https://sites.google.com/?hl=nl&pli=1
Maar via die google moet je wel een google account nodig hebben!
Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.webnode.nl
www.jouwweb.nl
Google anders even.
Bij webnode moet je na 30 of de premium functies kopen, of de basis functies houden. De eerste 30 dagen probeer je premium. Bij jouwweb is het helemaal grats.
Succes!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.weebly.com
Een gratis en betaalde versie, genoeg keus bij de gratis versie alleen dan is je site wel bijvoorbeeld: voetbalsite.weebly.com
En je hebt natuurlijk minder functies dan de betaalde versie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met Website X5! Hier vind je een complete handleiding voor dit (gratis) programma: http://www.computeridee.nl/workshops/internet/websitex5-een-eigen-site-vijf-stappen
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is dat bijv. Voetbalnieuws.nl ?
Pieter2011
11 jaar geleden
Nee, dit is het programma waarmee je gratis een website kunt bouwen. Als je b.v. voetbalnieuws.nl als url wilt hebben, dan zul je die domeinnaam moeten kopen. Andere mogelijkheid is dat je een website bouwt met deze software en die gratis op de website van jouw provider zet.
Dan krijg je dus bijvoorbeeld zoiets: http://wilkor.home.xs4all.nl/