Kan ik een beeldje uit een You Tube filmpje kopiëren en als foto/afbeelding opslaan. Zo ja, hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
2.9K

Antwoorden (2)

Druk op de ''PrtScn'' / ''SysRq'' knop boven en die knop zorgt ervoor dat wat jij zit op je beeld wordt gekopieerd en dan kun je hem vervolgens plakken in paint en dan dat bestand opslaan.

(De ''PrtScn'' knop zit rechts naast F12 op de meeste toetsenborden.)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geprobeerd maar het werkt niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kreeg je hem niet geplakt in paint?
Probeer het is in Word en dan even verder kijken wat je kunt doen.
Powergen
11 jaar geleden
Wel de FN knop ook ingedrukt houden!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik de Prt Scr knop indruk gebeurt er niks. Dus dan kan ik ook niks waar dan ook opslaan.
Er zijn meerdere mogelijkheden.
- Zo kun je dus bv een PrtSc maken al dan niet met behulp van een printscreen tooltje (Cropper van CodePlex is wel een fijne).
- Je zou het filmpje kunnen downloaden en dan via het programma waar je het vervolgens mee afspeelt een screen capture kunnen opslaan, dat kan met haast elke mediaplayer (NetVideoHunter add-on voor Firefox is een goede, KMPlayer heeft als uitgebreide capture mogelijkheden).

Je geeft aan dat PrtSc niet wil werken. Om welk OS gaat het? In XP bv kan het zijn dat ivm hardware video overlay je een zwart vak krijgt ipv wat er op dat moment wordt afgespeeld. Om dit te voorkomen kun je hardware acceleratie tijdelijk uitzetten en dan je screenshot nemen.
http://www.deskshare.com/lang/nl/resources/articles/dmc_turnoffhardwareacceleration.aspx