Hoe kan ik mijn tekeningen op profielen van verschillende websites zetten?

Ik ben gek op tekenen, en wil mijn tekeningen graag op het internet zetten. Ik heb geen scanner (ben wel van plan te gaan kopen), maar voorlopig lukt het ook wel met een camera. Ik vroeg me alleen af hoe je ze op verschillende profielen kunt zetten. Ik zit op verschillende spellen/forums waarbij je een eigen profiel hebt. Bij sommige kun je geen foto's/plaatjes uploaden, je kunt ze alleen invoegen via bijv: [img]Url van plaatje[/img]. Maar ja, dat werkt natuurlijk niet met foto's. (Waar) Kan ik ze online zetten zodat ik een url krijg die ik daartussen kan plakken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

misschien op photobucket.com?
Succes nog.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Leuk hoor! Kijk is op: http://www.deviantart.com.
Staan hele mooie dingen op!