Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het geluid van mijn skype is hopeloos. Hoe kan dat?

Als ik iemand via skype bel, valt al na korte tijd het geluid soms weg, en even later vervalt de verbinding. Het ligt kennelijk aan mijn computer, maar hoe kan ik dit oplossen. mijn werkgeheugen heb ik laatst opgewaardeerd, maar dat helpt niet.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
954

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een WLAN draadloos netwerkverding gebruikt. Dat kan de oorzaak zijn i.v.m slechte ontvangst. Dan happert de geluid wel eens. En als de ontvangst nog slechter wordt, dan val dan valt de verbinding ook weg...
Anders chek de instellingen is even goed na...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Zijn je boxjes goed? Zijn de draadjes van de boxjes en microfoon goed? Is je internetverbinding snel genoeg? Door een te trage verbinding kan de boel ook nog wel eens haperen namelijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit komt door de verbinding, die hapert... dat is de oorzaak...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
begin als eerste met een goeie headset,en je kunt op skype een zelftest doen voor het geluid,dit staat allemaal aangegeven.
de kwaliteit op skype is gewoon goed,ik maak er elke dag gebruik van.
ga naar extra,
instellingen
geluidsinstellingen
voer gratis testgesprek.
kijk een s hoe dit gaat is het goed dan ligt het niet aan jouw computer maar aan de verbinding.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar hebben wij ook vaak last van, en dan bellen we met een Skype telefoon. Het ligt volgens ons aan de verbinding die soms goed, maar meestal slecht is. Ligt waarschijnlijk niet aan je computer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste gut-feeling: het zit hem in je microfoon + boxen. Een headset doet wonderen, vaak veel beter dan de micro die in je cam zit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik sluit me aan met de antwoorden hierboven wat betreft de slechte verbinding.
Gebeurt het steeds bij één persoon? of bij meerdere personen? Bij eerstgenoemde zou het ook aan die persoon zijn verbinding kunnen liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding