Hoe gebruik ik een onbekende poort via een proxy naar buiten?

Ik heb thuis een webserver waarop via poort 8080 een administratieprogramma kan worden opgehaald. Deze wil ik openen op mijn school. Hier gebruiken ze echter een proxy. Is het mogelijk om hier omheen/doorheen te komen via explorer? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Op zich hoeft een proxy geen probleem te vormen, maar ik denk dat ie in dit geval geen verkeer op poort 8080 toestaat. Stel dus je programma thuis op poort 80 in.
Vergeet niet de fowardingrule in je router ook aan te passen.
escape