Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom maken mijn Blackberry en mijn pc geen verbinding?

Ik heb bij beiden bluetooth aanstaan en toch vind mijn mobiel mijn pc niet,Er komt steeds te staan service mislukt.Zelfs met de kabel is het niet gelukt.Waar kan dit door komen?Ik wil een spraakmemo versturen naar mijn hotmail.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
515

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Eerst moet je BlackBerry vindbaar zijn. Dan moet je via je pc connecten. Een spraakmemo kun je ook via je e-mail verzenden (opties > verzenden via e-mail), als je je e-mail hebt geïnstalleerd op je BlackBerry.

Andere optie: spraakmemo op geheugenkaart zetten, geheugenkaart in een adapter- en dat in een cardreader stoppen, en connecten met de PC. Of de bijgekregen software instaleren. Daarmee kun je via je pc bij alle bestanden die op je geheugenkaart staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe kan ik mijn eigen email adres installeren op mijn Blackberry?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via je menu, en dan het mapje "installatie"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het installeren wil niet,Ik typ mijn email-adres en wachtwoord in op de Blackberry maar dan nog wil het niet.En mijn mobiel vind nog steeds mijn pc niet,Terwijl de naam van mijn pc wel bovenaan staat in het lijstje van mijn mobiel.Als ik dan verbinding zoek mislukt het keer op keer.Met mijn vorige mobiel kon ik meteen een spraakmemo sturen naar mijn hotmail hoefte ik niets voor te doen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding