Wat is een overzichtelijk website om prijzen te vergelijken om een goedkope alles in 1 pakket voor internet, tv en telefonie te vinden?

Ik heb gekeken bij zoekfuncties, sommige vergelijks websites die hier genoemd waren, zijn niet duidelijk/overzichtelijk en soms klopt er niets van.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
paulus811
11 jaar geleden
Zoveel aanbieders in een bepaalde regio zijn er niet, dus de websites van de aanbieders bekijken, is niet een enorme klus En alleen de prijzen vergelijken kun je eigenlijk niet doen. Je moet ook kijken naar wat je ervoor krijgt en of dat aansluit op wat je wil. In de laatste consumentengids staat een overzicht van tv aanbieders en de prijzen en mogelijkheden. De consumentenbond is een betrouwbare club.

Het beste antwoord

Deze is redelijk algemeen:

http://www.phonehouse.nl/internet/internet-telefonie-televisie/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk es op www.bencom.nl, daar kun je allerlei vergelijkingen maken. Echt onafhankelijk.