Ze verwelken als je ze water geeft of worden droogbloemen als je ze geen water geeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als jouwn bloemen het 14 dagen uit houden dan heb je ze goed verzorgt en mazzel.Als je bij een bloemist bloemen koopt moeten ze minimaal 1 week goed blijven,dus na 14 dagen dan zit je toch wel met een stel goed bloemen in huis.de meeste bloemen houden het namelijk maar max 10 dagen uit,sommige kunnen wel langer maar bij een mis boeket zitten er altijd wel bloemen in die er eerder tussen uit kunnen omdat ze dan verwelkt zijn of gewoon uitvallen en verdrogen(ondanks dat ze in water staan).
Na 14 deagen kan je ze dus gewoon deponeren in de gtft afval container of als je rozen heb kan je ze laten drogen door ze op hun kop te hangen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die zitten dan in de GFT bak. Helemaal in de winter, want dan laten (door de verwarming in huis) de bloemen eerder blaadjes los en verwelken ze sneller. In de zomer wil het nog wel eens gebeuren dat bloemen twee weken staan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na 14 dagen gaan ze de container in. En blijft de herinnering.
En komt er weer een nieuwe bos bloemen op tafel. Die er weer prachtig uitzien.

Rozen verwelken,
schepen vergaan,
maar onze vriendeschap blijft eeuwig bestaan.

Schoot me zomaar te binnen van vroeger.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan doe je ze bij het groenafval. De gemeente haalt het op en laat er compost van maken. En als je tuin- of potaarde koopt bij het tuincentrum, zit de compost van jouw bloemen er misschien bij. Maar waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is niet zo makkelijk te beantwoorden..De meeste denken dat het over snijbloemen gaat...
Misschien gaat de vraag wel over de bloemen op haar behang..In dat geval zijn ze na 14 dagen nog precies hetzelfde hoor;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het de rozen op jouw wangen zijn,zijn ze nog net zo fleurig en zo kleurig!
na 14 dagen beland het in de gft bak, en komt er een nieuwe bos bloemen op de tafel.
Meestal zijn ze of uitgedroogd of verwelkt.

Toegevoegd na 1 minuut:
ohja als je een bos bloemen krijgt is het ook altijd leuk om er een mooie foto van te maken, die gaat dan weer lang mee!
Dat doe ik bij speciale boekette, bv bij geboorte, jubileum etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je grafbloemen bedoelt; die blijven op sommige kerkhoven liggen en op andere met frequenter beheer worden ze geruimd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het op een nieuw graf is worden ze opgeruimd en weggegooid. Op een oud graf mag je het zelf doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ze nog goed uitzien. ken je ze nog bewaren. water geven. voor de raam neerleggen.
Anders dumpen...