Hoe kan het dat mijn startpagina van Google Chrome zomaar veranderd is? en hoe kan ik dit oplossen? (zie uitleg)

bij Google chrome heb ik altijd als startpagina Nieuw tabblad, zodat als je het opstart, er een stuk of 8 frames voor komen van de pagina's die je vaak bezoekt.
maar nou heb ik perongelijk waarscheinlijk ergens op geklikt, nu heb ik een of andere zoek machine als startpagina. het heet: Internet search, zover ik weet.
zie foto:

als ik bij google chrome instellingen klik op 'startpagina, nieuw tabblad' krijg ik niet die 8 frames maar internet search.

iemand een idee hoe ik dit kan ongedaan maken of fixen, het is heel vervelend.
help?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
7.7K

Antwoorden (4)

Klik op de moersleutel rechtsboven in je scherm, vervolgens klik je op 'instellingen'. Daarna kom je bij een scherm. Je ziet hier als het goed is staan: 'Bij opstarten'. Daar kun je het veranderen. Klik op de optie 'De pagina 'nieuw tabblad' openen'. Als het goed is, is het nu weer normaal.

Toegevoegd na 1 uur:
Ik heb even een printscreentje gemaakt voor de duidelijkheid, snap je het nu wel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het probleem opeens ook, geen idee waar het aan ligt want ik heb niks veranderd.
Laatst wel nieuwe updates geinstalleerd voor de computer.
-Het veranderde gelijk me internet pagina, het ziet er stom en nutteloos uit.
Bij google chrome heb ik nu opeens 4 icons o.a: youtube, google etc.. met een pijltje naar geschiedenis?
En nu ook me msn inhoud, moet opeens inloggen terwijl ik dat al ben?

Met een beetje pruts werk bij instelling krijg ik het voor elkaar, maar het veranderd telkens terug?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan zijn dat je iets gedownload heeft wat dat veranderd dat heb ik ook gehad, om dat gene wat je gedownload hebt te verwijderen ga naar start dan configuratiescherm en dan een programma verwijderen en zoek dan internet search op als dat erbij staat en dan moet je weer het gene doen wat jij deed en wat hier boven gezegt word.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je iets gedownload en geinstalleerd waarbij je niet alleen dat programma hebt gekregen maar toolbars extra
Kijk even onder config scherm naar je geinstaleerde programma en zoek daar naar alle toolbars in de lijst en verwijder deze
Kijk ook even onder google chrome instellingen om t kijken of je daar iets kan vinden over deze specifieke toolbar of zoekmachine of zoekpagina
capthavoc