Hoe kan je op je ipod je internet geschiedenis helemaal verwijderen?

Ik heb het al geprobeerd om op 'wis geschiedenis' te drukken, maar er blijven sites staan?

Toegevoegd na 3 minuten:
En ik wil niet jailbreaken..

Toegevoegd na 15 minuten:
Heel erg bedankt iedereen voor de moeite! Het is gelukt!:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een meisje en ik heb een cadeau op het oog voor mijn vriend (neocubes) en aangezien hij wel eens op mijn ipod komt..

Het beste antwoord

Naar instellingen en dan Safari..
Daar staat ook WIS GESCHIEDENIS.
Maar ipv alleen die te doen, moet je ze allemaal even 2x doen..
dus eerst de eerste, dan de tweede, dan de derde, dan de tweede, dan de derde en dan de eerste...
Werkt bij mij altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jailbreaken en dan sbsettings met resetsafari downloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar safari gaan op een soort van boekje klikken dan geschiedenis en rechtsonder wis doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat doet hij dus niet..
Dan moet je naar een random site gaan, bijv. Google. Dan opniew wissen. Als het goed is is dan alles weg. Anders even uit en aan zetten.