Hoe verander ik "Nieuwe tabblad" in Internet Explorer?

Als ik een nieuw tabblad open in Internet Explorer kom ik op Babylon Search.
Ik wil graag Google geopend hebben in een nieuw tabblad.
Hoe kan ik dit veranderen?

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik maak gebruik van Internet Explorer 8.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wanneer je een nieuw tabblad opent, wordt hierin normaal gesproken de nieuwe tabbladpagina weergegeven. Voer de onderstaande stappen uit als je wil dat jouw startpagina wordt weergegeven wanneer je een nieuw tabblad opent: 1) Klik op de knop 'Extra' en klik vervolgens op 'Internetopties.' 2) Klik op het tabblad 'Algemeen' en klik vervolgens onder Tabbladen op 'Instellingen.' 3) Klik in het dialoogvenster 'Instellingen voor browsen met tabbladen' op de lijst onder 'Het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt geopend.' Selecteer Uw eerste startpagina en klik tweemaal op OK.

Omdat je niet vermeld welke Internet Explorer je hebt, ga ik er vanuit dat je de nieuwste versie hebt (IE9). 1) Klik rechtsboven op het 'Instellingen-pictogram;' 2) Ga naar 'Internetopties;' 3) Klik onder 'Tabbladen' op 'Instellingen;' Je kunt nu bij 'Het volgende openen als er een nieuw tabblad wordt geopend' kiezen uit: - Een lege pagina - De nieuwe tabbladpagina - Uw eerste startpagina

Ga naar www.google.nl, klik daar op "maak google uw startpagina". Ieder nieuw geopend blad zal zich openen met google. Ook in instellingen van je browser is dit te regelen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100