Weet iemand een snelle GRATIS proxy in GB zodat ik de BBC iplayer kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werkt deze player misschien ook met de bewuste filmpjes?
http://mpc-hc.sourceforge.net/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt voor de moeite. Nee, het probleem is dat de BBC alle ip adressen van buiten GB blokkeert. de BBC iplayer is een soort mediaplayer waarmee je livestreams die specifiek door de BBC worden uitgezonden kunt bekijken.
Het is geen mediaplayer zoals Windows media, Flash, Quicktime, Realplayer en jouw suggestie.
Ik snap wel waarom ze het buitenland blokkeren (netwerk overbelasting)
Je kunt ze na enige tijd wel bekijken op Youtube, maar live-uitzendingen kun je alleen met de iplayer bekijken.
De bbc heeft wel wat filmpjes in flash formaat, maar de iplayer is bijna net zo goed als digitale televisie.

Antwoorden (2)

Een goeie proxy vinden is niet makkelijk, omdat de situatie elk uur verandert. De kunst is om een proxy uit te zoeken die *nu* is de lucht is en niet overbelast is. Ik gebruik daar altijd de volgende lijst voor:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk hier

http://download.chip.eu/nl/FoxyProxy_804134.html