Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie downloadt het meest in Nederland?

Ik moet voor een onderzoek een stukje weten over welke groep in Nederland het meest downloadt. Dus bijvoorbeeld: jongeren, ouderen, kinderen, etc.

Ik heb het CBS al geraadpleegd en verscheidene andere bronnen, maar kan niet veel vinden.

Weet iemand waar ik deze informatie kan vinden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
457
Amadea
12 jaar geleden
Misschien is het de bedoeling dat jij mensen daarover gaat interviewen, zodat je er zélf achterkomt welke doelgroep bedoeld wordt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad ook een mogelijkheid. Maar indien deze cijfers al een keer door een organisatie onderzocht is hoef ik dat niet meer te doen. Dat scheelt heel veel tijd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Niet alles wordt onderzocht. Zo zullen er vast ook geen onderzoeksresultaten zijn, welke leeftijdsgroep graag hagelslag op brood eet.

Vaak is een onderzoek niet interessant, of kun je de resultaten ook wel een beetje gokken zonder officieel onderzoek.

In het algmeen zal gelden dat jongeren meer downloaden dan ouderen. Dat komt omdat jongeren met internet zijn opgegroeid. Jongeren zullen ook net iets meer online-bankieren, actief zijn op sociale media, chatten, sms-en etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding