Met welke site kon je vroeger altijd je eigen 'website' maken?

Ik had ongeveer 5 jaar geleden een eigen website gemaakt via een 'hosting site' (zo'n een waarvan de naam van de site achter jouw sitenaam komt , zoals tumblr) Het was een site waarin je tekst, foto's, stemmentellers en links in Kolommen kon maken. Als ik me niet vergis was het ook een nederlandse hosting site. Het was in ieder geval niets bijzonders hoor, geen uitgebreid aanbod ofzo. Het waren dus kolommetjes, die door heel veel mensen die daar lid van waren gebruikt werden om links naar andere (volgens hen leuke sites) te brengen met elke kolom een ander onderwerp. Beter kan ik het eerlijk gezegd niet uitleggen, Ik zou het heel erg waarderen als iemand een idee heeft! Ik weet btw niet eens zeker of die hosting site nog steeds actief is of niet. Alvast bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

op www.everyoneweb.com kan je ook veel. en op 123website.nl kan je een maand gratis een site hebben. dan is ie na die maand wel weer weg.. groeten, anne

freewebs.com webs.com en moonfruit.com weet ik zo te noemen..

Www.imonline.nl

Www.cu2.nl

Webklik.nl is het makkelijkst.

Websitemaker.nl ?

Bedoel je zikle.nl?

Bronnen:
www.zikle.nl

Het klinkt een beetje als een startpagina, maar welke het is kan ik niet zeggen er zijn er honderden waar je er een kan maken. startpagina.nl linksstart.nl startplezier.nl startmee.nl onzestart.nl startsuper.nl jouwpagina.nl Enzovoort

Bedoel je misschien www.jouwweb.nl

intropagina.nl misschien. Werkt heel fijn vind ik.

Poeh, wel lastig op Nederlandstalig gebied... was het misschien iets van 'jemoerstaal.nl'?

Je kan ook blogger.com gebruiken

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100