Hoe kan een internet rekening (tele2) opeens ZO hoog zijn?

Eerst zaten we rond de 50 euro p/m..

En meestal rond 60 euro p/m..

maar vorige maand was het opeens dik in de 90 euro..
en deze maand maar liefst een uitschieter van in de 120 euro!

Hoe is dit mogelijk?
Het gaat om internet/telefonie van tele 2.

Er is MISSCHIEN iets meer naar 06 nummers gebeld, maar dit lijkt me niet 90 euro extra te kosten..

Is het mogelijk dat iemand anders nog op ons netwerk zit? En zo ja, hoe zouden we dit kunnen controleren? Modem wordt waarschijnlijk morgen gereset vanwege nieuw wachtwoord e.d..

Alvast bedankt?!

Toegevoegd na 46 seconden:
De computer is deze maand trouwens wat minder gebruikt, vooral de mobiel ( die bij T-mobile zit) werd gebruikt, wel via Wi-Fi, dus dat lijkt me niet echt extra kosten met zich mee brengen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan je geen specificatie inzien of opvragen? Misschien een keer te enthousiast geweest met 0900-nummers?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geen 0900 nummers.. en het gaat online via ''mijn tele 2'', kan verder weinig bijzonders zien aan de rekening..?
paar 06 nr's, misschien iets meer dan vorige maand, maar zeker geen 90 euro?!
bamibal
13 jaar geleden
Heb je misschien iets te vaak gestemd voor Ben Saunders?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha.. we hebben niet gestemd..;')

Het beste antwoord

Dit verschil in rekening is te hoog om inderdaad klakkeloos te betalen. Gelukkig kun je het zelf nakijken op de site. Maar als je denkt (navragen in het hele gezin!) dat er nummers bijzijn die absoluut niet bij jullie horen, neem dan contact op met Tele2.

Vergis je niet in 06 nummer. Dat loopt op!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

op tele 2 kan je volgens mij gewoon je factuur en de specifikatie gewoon inzien
daar zal wel blijken waardoor dat komt
vergelijk hem gewoon met de factuurs van vorige maanden
capthavoc
13 jaar geleden
Wat een rol zou kunnen spelen is dat bij in gesprek via KPN nu ook de voicemail aangaat, waardoor er verbinding is gemaakt. Dit kost geld. Vroeger hoorde je bij in gesprek snelle tuut-toontjes, die kosten niets.