Wat is www.polyvore.com voor een site?

Kost het geld, wat is het doel etc.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Polyvore is een site waar mensen bijelkaar komen die heel modebewust zijn, van stijl en smaak houden, en hun identiteit ontlenen aan wat ze dragen, en door welke merken ze zich aangesproken voelen. Je kunt, door een collage te maken van sieraden, parfums, kleding etc. en die op een leuke manier te presenteren, laten zien wie je bent.

De site kost niets, en je kunt zelfs zonder je te registreren experimenteren met allerlei spullen in een collage. Kies een achtergrondje, zet er een gele spijkerbroek in, een paars bloesje, witte schoenen, en nog veel meer van dat soort spullen, en je krijgt door schuiven, vergroten, verkleinen en het op allerlei ander manieren aanpassen een soort persoonlijk kunstwerkje, dat vrij aardig aangeeft wat jouw persoonlijke smaak is.

Als je je registreert, dan kun je je creaties ook aan andere laten zien, door je collage op de site op te slaan, en het is dan natuurlijk de bedoeling dat de andere geregistreerde gebruikers je collage schitterend vinden, en een berichtje achterlaten onder je collage.

Het is dus allemaal gratis. Maar wat je ook doet, overal word je aangespoord om op de link van de winkel te klikken en de spullen die je in je collage hebt gezet ook zelf te kopen. Zodra je op een parfum klikt om in je collage te zetten, verschijnt direct overduidelijk waar je die parfum kunt kopen, met een clickable link. Daar zal Polyvore een paar centen voor krijgen, en kunnen ze de site in de lucht houden.

Polyvore is dus een heel handig bedachte advertentiesite. Ze hopen dat je, door zelf collages te maken, en die van anderen te bekijken, op het idee komt om ook zoiets moois zelf te gaan kopen, en dan is het kassa voor Polyvore.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt!