Is er een site met tips voor wedden op voetbal?

Bijv. Een site die per dag/week tips geeft zoals 'Met Twente-Ajax kun je veel verdienen.want daar zijn de noteringen: [notering]

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Geld verdienen met gokken is per definitie alleen goed voor de eigenaar.En ze dienen te voldoen aan de Nederlandse wet.Buitenlandse sites zijn er wel maar eigen risico!
En met tip sites is het eigenlijk het zelfde.Stel jezelf de vraag''Waarom zou iemand een waardevolle tip delen met anderen?'' Hoe meer winnaars,des te minder per winnaar uitbetaald wordt.Want er moet geld ingelegd worden door velen en het beste is als er weinig winnaars zijn.Bovendien willen de bookmakers ook graag een deel.
Van alle gokspellen is de Staatsloterij de best uitbetalende,dus alle anderen betalen minder.
Verder is het gokken om geld te verdienen op de lange duur altijd in het nadeel van de speler.(ook al zijn er natuurlijk mensen die best veel geld verdiend hebben, maar daar staan dus heel veel mensen tegenover die niets of weinig hebben)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn genoeg van dat soort sites te vinden waar je tips kunt krijgen over wedden op voetbal. Een paar goede zijn:

http://www.wijwedden.net/
http://www.weddenopsport.eu/