Hoe kan ik het zo instellen dat als ik een internetpagina open, deze gelijk gemaximaliseerd is?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.1K

Het beste antwoord

Als je browsen opent en hij is minimaliseerd. hou vast van een hoek en sleep hem mee tot de hoek van je venster zodat die helemaal gemaximaliseerd is. en dan sluiten.
weer openen. en dan belijft die voor altijd gemaximiliseerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik kan daar geen instelling voor verzinnen, behalve dat als je naar een andere website gaat, je ervoor moet zorgen dat je venster al gemaximaliseerd is - dan is die dat bij de volgende website ook, en op mijn computer tevens als je een nieuw venster opent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zorg dat alle vensters maximaal zijn als je internet-explorer sluit... als je het daarna weer opent, is je venster maximaal...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de meeste browsers kun je instellen dat de browser zo opent als je hem voor het laatst hebt afgesloten. Vaak is dit standaard al ingesteld.

Sluit dus al je browsers.

Open een nieuw browserscherm, maximaliseer dit.
Sluit hem.

Openen en als het dan goed is opent je browser gemaximaliseert.