Hoe kan ik weten of er andere mensen van mijn internet gebruiken van mijn modem?

Hoe kan ik weten of mensen van mijn internet gebruiken thuis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

ga naar het IP adres van je router 10.0.0.1 (standaard)
inlognaam 9 van de 10 keer admin ww admin
maar dat kan bij jouw router net iets anders zijn.
en dan klikken op aangesloten apparaten, en je kan in ieder geval zien hoeveel er zijn aangesloten (ook je telefoon) en veelal staat er ook de naam van de PC bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze bedoelde ik wel maar kon het niet vinden. Want ik heb sitecom en daar zijn andere instellingen voor. Toch bedankt!

Andere antwoorden (3)

Je zou het modem kunnen uitschaken en dan afwachten wat er gebeurd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt de boel niet versleuteld dus?

Anders zou je de downloadsnelheid van je provider een paar keer op verschillende momenten kunnen meten, middels speedtest. (Zie de link)

Als je zelf niets aan het downloaden bent zou dit een vrij constante waarde aan moeten geven, als iemand anders aan je modem zit te zuigen is de downloadsnelheid lager, omdat je deelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ik dus niet weten hoeveel mensen zijn verbonden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou niet weten hoe..
100% zeker weten doe ik het niet, maar kan je niet inloggen op je modem en daar wat terug vinden, is het proberen waard!