Ik vermoed om 0:00 volgens de tijd van de server waar de site op draait.
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
"ik vermoed" is natuurlijk sowieso geen waardevol antwoord.
walter
12 jaar geleden
Er wordt wel grotere onzin als antwoorden gegeven.
Je moet bij blogspot instellen in welke tijdzone je zit. Je berichten krijgen dat de juiste tijd mee. De dag begint dan gewoon om middernacht lokale tijd.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij instellingen - Taal en opmaak.
bamibal
12 jaar geleden
bij elke tijdzone begint de dag om 0:00 uur
ook zit de server in het buitenland waar het 22:00 is
als je de lokale tijd hebt ingesteld op je PC dan weet de server of website dat het 0:00 uur is

op mijn MAC heb ik de tijdserver van Apple in GMT+1
centraal europees tijd