Is www.hellocosplay.com betrouwbaar?

Ik wil dus een Miku cosplay kopen daar (ook de pruik), maar is het betrouwbaar en zijn het goede cosplays?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Ik heb er zelf nog nooit gebruik van gemaakt maar het lijkt er op dat deze site best betrouwbaar is. Als je Googled naar "hellocosplay reviews" kom je veel meer mensen tegen met dezelfde vraag die jij hebt.

Cosplay.com is best wel een autoriteit op het internet wanneer het gaat over Cosplay communities. Zij hebben een thread daar met Merchant Reviews waarin mensen de kwaliteit aangeven van de websites waar zij dingen hebben gekocht. Hello Cosplay lijkt best veel goede ratings te krijgen.

Je kunt er ook gelijk zien welke andere online webshops populair zijn en goede ratings krijgen :)

Succes!