Hoe vul je het registratie-formulier in op http://minecraftforum.nl/index.php?action=register2

Ik snap het niet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Letter voor letter... ;-)

Antwoorden (1)

Ik zal het even uitleggen.
1. Je gaat naar http://minecraftforum.nl/index.php?action=register
2. Je leest de overeenkomst en onderaan klik je op ''Ik accepteer de bepalingen van de overeenkomst''
3. Daarna krijg je een pagina met allemaal dingen die je moet invullen zoals je Gebruikersnaam, dit is gewoon een naam die jij zelf mag bedenken, je wachtwoord, dan kan je nog je minecraftnaam invullen en klikken op hoe jij op die site bent gekomen, dit hoeft niet per se. Onderaan moet je nog de verificatie invullen door de letters/cijfers in te vullen die je op het plaatje ziet. En dan nog een verificatie door de onderstreepte letters van de zin die je daar ziet in te vullen.
4. Klik op registreren, tadaa je account is klaar. Misschien dat je je account nog moet verifieren via je email.