Wie weet er een leuke site waar je cadeautjes tot vijf euro kunt bestellen?

Wij gaan binnenkort het Sint-dobbbelspel doen met 12 personen en om nu niet allemaal dezelfde cadeautjes te hebben (want ja, je gaat toch naar de B en de X -mag geen reclame maken-) en ik wil graag iets origineels....!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk je er wel aan dat er gemiddeld ook al 5 euro aan verzendkosten in rekening gebracht gaan worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar als ik vier cadeautjes heb dan valt het ook wel weer mee (voor mij en mijn partner), maar ik snap je punt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Action misschien? Maar wat is het Sint dobbelspel? Klinkt interessanter als altijd maar het eeuwige briefjes trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ hen3ette: dank je, kijk eens naar mijn link:
http://www.goeievraag.nl/vraag/goede-spelregel-omschrijving-sint-dobbelspel.23202 Hier kun je meer vinden over het spel, is erg leuk en idd niet zo afgezaagd als briefjes trekken...!

Het beste antwoord

Kijk eens op deze site, is wel speelgoed, maar wie weet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dank je wel, wat een geweldige site met een hoop onzin voor weinig geld. daarentegen ook leuke dingen te koop maar voor mij was dit wat ik nodig had!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal top!

Andere antwoorden (5)

Bij onderstaande webwinkel hebben ze leuk spul in diverse prijsklassen en onderverdeeld in cadeautjes voor vaders, moeders, jongens en meiden.
De moeite waard om eens te kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op bol.com of megagadgets.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
link
http://www.kadovooreenkoopje.nl/cms/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=30&Itemid=26&vmcchk=1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
www.loods4.nl een website waar ze leuke workshops hebben waar je weer leuke cadeautjes kunt maken maar ook een link naar www.liefsvanjoost.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij liefs van joost komen er elke week nieuwe kadootjes dus je moet wel regelmatig een keertje kijken. Ze sturen het heel leuk ingepakt naar je op en heel snel !