Waar kan ik mijn internetsleutel invoeren?

Ik heb vandaag een windows 7 gekocht, bij de eerste instellingen heb ik de stap ''internetsleutel invoeren'' even overgeslagen omdat ik hem kwijt was. Nu heb ik hem weer maar waar moet ik hem invoeren?

(ik beschik over een modem)

Bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Vanuit gaande dat u voor uw netwerk geen software van derden gebruikt.
M.a.w. alleen standaart windows.

Rechts onder uw taakbalk bevind zich een icoontje dat lijkt op een volumebalkje ( driehoek ) met streepjes.
Meestal direct naast de klok.
Als u hierop klikt dan ziet u diverse netwerken.
Kies hier uw netwerk.
Als het goed is zal deze dan om de bewuste netwerksleutel vragen eer hij verbinding maakt.
Vul hier uw netwerksleutel in.
Daarna zou u uw netwerk op kunnen.