Er is een site waarmee je een soort powerpoint kan maken en dat je kan gebruiken voor een presentatie. Hoe heet die site? Het lijkt op zigio ofzoiets.

Je kan een presentatie ermee houden en telkens als je op het scherm klikt, gaat het een dia verder.
Nee ik bedoel geen powerpoint want het leek op zigio of ziglo.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Bedoel je Prezi.com ?
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dit bedoelde ik!
Ik heb echt overal gezocht en aan iedereen gevraagt maar niemand wist het, erg bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt