Kun je na jaren nog in je email (planet.nl) als je je outlook wachtwoord bent vergeten?

LEES DIT EERST:

Het is alweer járen geleden, misschien wel 7 jaar geleden, dat ik voor het laatst outlook heb gebruikt. Nou zou ik dolgraag weer willen inloggen, maar natuurlijk weet ik na zoveel tijd mijn wachtwoord niet meer.
Mijn email weet ik nog wel, die is ****@planet.nl
Nou is planet.nl allang verleden tijd, die emails bestaan niet meer en de site verbindt mij door met de homepagina van KPN. Hoe kan ik weer mijn email in?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
12.7K
Powergen
12 jaar geleden
Hoezo bestaan die e-mails het niet meer? Ik gebruik al jaren @planet en nu nog steeds en komen altijd binnen.

Het beste antwoord

Op deze pagina kun je inloggen via de webmail https://webmail.planet.nl/mail/logon.asp

Je hebt dus wel een wachtwoord nodig.

Mogelijk kun je het linkje gebruiken dat je je e-mail kwijt bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Desnoods even contact opnemen met de helpdesk. Ze zullen je vast verder kunnen helpen!