Hoe kan je Games uitnodigingen blokkeren op Facebook ?

Ik word gek van al die games uitnodigingen op facebook, maar eerst kon je op een makkelijke manier games blokkeren, maar ik zie dat nergens meer staat.
Vroeger kreeg je een melding of zo iets of zag je dat staan van : nooit meer voor deze game uitnodigen of zo iets

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Rechts van het bericht ( de persoon die jou uitnodigt) staat een pijltje dat naar beneden wijst. Als je daar op drukt krijg je opties. Je kunt die persoon blokkeren, maar er staat ook een optie dat je die uitnodigingen voor dat spel kan blokkeren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ga dan naar de uitnodiging en klik op verwijderen, dan komt er op alle uitnodigingen van dit spel blokeren en daar op klikken :) je moet het wel spel per spel doen x