Welke gratis Top Level Domains bestaan er?

Is het alleen .tk of bestaan er nog meer?

Toegevoegd na 8 minuten:
heb al gegoogled, maar om de een of andere zoek ik niet goed ofzo :(

Toegevoegd na 48 minuten:
Ik wil dus geen domein hebben, het is alleen nieuwsgierigheid.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Het .tk TLD is de nationale domein extensie van de Tokelau eilanden. Bij ons is de nationale domeinnaam extensie .nl zoals je weet.

De eigenaar van DOT tk heeft besloten (onder bepaalde voorwaarden), domeinnamen met deze extensie gratis te verstrekken.

Er zijn nog meer opties, als je bijvoorbeeld de frames van .tk adressen vervelend vindt:

Zie de site in de bron voor meer opties.

(overigens, daar kom je makkelijk terecht als je googlet op "free TLDs", maar ik doe het graag voor je ;) )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

.TK is volgensmij de enige inderdaad. Maar mijn advies: begin er gewoon niet aan en investeer 3 euro per jaar voor een .nl domein of als je een echte big spender ben 7euro voor de overige extenties. Zo hoog zijn de kosten toch niet?