Iedereen heeft het over glasvezel. Kan ik ook overstappen?

Ik wil graag overstappen naar KPN Glasvezel, maar is het ook écht sneller? Ik download vaak films en houd wel van gamen op de PC/PS3. Is het dan een goede keuze. Ik wil graag 100/100 Mbit/s van KPN.

Toegevoegd na 21 minuten:
Ja, er liggen Glasvezel kabels in de grond. Het wordt deze maand aangesloten. Maar, merk ik ook iets van die hogere snelheden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja, wanneer glasvezel beschikbaar is zou ik het zeker doen. Het is veel stabieler dan normaal internet / adsl, helemaal als van het down- en uploaden bent. Ik heb zelf ook glasvezel en wil niks anders meer, het is gewoon zoveel sneller dan anders, ook met downloaden en video's kijken. Super!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Glasvezel is sowieso sneller maar om daar gebruik van te maken moeten er wel glasvezel kabels in jouw buurt lopen, anders kan het niet.
12 jaar geleden
Je kan in sommige gemeente glasvezel aanvragen. Bij genoeg animo of bewoners zullen ze het aanleggen. Bij mij aan de overkant van de straat heeft de stoep 3 dagen open gelegen. Het ligt er zo in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij in het dorp ligt overal overal glasvezel. maar de ontvangst centrales kpn en ziggo zijn niet aan gepast. ik weet ook niet welke weg ik moet bewandelen