Hoe kun je gevolgd worden op twitter door lady Gaga?

Ik bedoel niet dat je haar @Mentions heel de tijd onderspamt met 'follow me!',etc.

Toegevoegd na 23 uur:
ja, maar ik bedoel: lady gaga volgt op twitter meer dan 100.000 mensen, dus ze volgt fans.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Door het op twitter te vragen aan lady gaga.
maar ik denk niet dat ze het doet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door je te onderscheiden van de rest, werkt dat niet? dan heeft ze geen interesse.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt alleen gevolgd worden door Lady Gaga als zij zelf op de knop "Follow" drukt bij jouw twitter profiel.

Om dat voor elkaar te krijgen, dat zal je niet lukken, tenzij je opeens een wereldwijde bekendheid wordt die zij boeiend vind.
Of tenzij je haar persoonlijk leert kennen en een goede virendin van je wordt.

In beide gevallen ben ik bang dat ik je kansen op nog geen 2% van slagen schat (en dan ben ik nog optimistisch).

Toegevoegd na 1 dag:
In aanvulling op je toevoeging: Zij volgt 100.000 mensen (alsof ze van al die mensen elke scheet die ze laten hoort, maar goed) dus ze volgt fans...
Die 100.000 mensen hoeven echt niet allemaal fans te zijn hoor.
Maar goed, als je het echt wilt weten, stuur een berichtje naar een aantal van die 100.000 en vraag hoe ze het voor elkaar gekregen hebben dat ze gevolgd worden door Gaga. Misschien krijg je wel goede tips.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wilde de hoop van vraagsteller niet direct helemaal om zeep helpen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik wou net zeggen...
Ik ben zelf een zeer grote fan en ik probeer het al heel lang, helaas is ze weinig online en volgt tegenwoordig maar weinig mensen. Soms als het uitkomt dat je precies op het goede moment tweet als ze online is ziet ze het staan in dr mentions dit is een zeer kleine kans. :(