Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je fotoplaatjes?

Hoe maak je fotoplaatjes? Ja, zoals de titel: http://www.sulpiciax.blogspot.com/
Waar kan je dat maken?
Grtz

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik heb dit echt nodig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
396

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

in een programma als adobe photoshop is dat prima te doen.

dat programma werkt met verschillende lagen zo kan je een tekst los over een foto plaatsen zonder dat de achtergrond verdwijnt.

dan is het een kwestie van de tekst selecteren en de selectie verplaatsen naar de laag van de afbeelding.

kopieer de selectie en open een nieuwe blanco afbeelding en plak dan de selectie in je nieuwe afbeelding.

Toegevoegd na 7 minuten:
in de bron even een link naar een gratis demo versie geplaatst.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Simpel! Gebruik gewoon photoshop! Als je het eenmalig nodig hebt zou ik je adviseren gewoon de trail te gebruiken! heb je het langer nodig zou ik de full version kopen.

Hier is een download link:

http://success.adobe.com/nl/nl/sem/products/studentandteachereditions/photography.html?sdid=GVUCC&skwcid=TC|22784|photoshop||S|b|10901243230
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is misschien makkelijker als je Adobe Photoshop gebruikt, maar goed. Niet iedereen heeft Adobe Photoshop. Wat je waarschijnlijk wel hebt is Microsoft Word.

1. Open een nieuw document.
2. Voeg een 'WordArt' aan je document.
3. Met rechtermuisklik op de WordArt klikken; je krijgt dan een keuzemenu. Kies 'WordArt opmaken'
4. Klik op 'Opvuleffecten'
5. Vervolgens klikken op 'Afbeelding' --> 'Afbeelding selecteren' en dan natuurlijk de gewenste afbeelding selecteren.
6. Als het goed is krijg je dan je Fotoplaatje.

Uiteindelijk kan je je 'Foto plaatje' door middel van Printscreen kopieeren naar Paint & dan opslaan.
Het makkelijker dan het lijkt!
Veel succes.

(zie de foto voor mijn resultaat)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding