Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Er is sinds kort een reclame over rekeningen online? Welk bedrijf is dat?

Er was een reclame over dat je al je rekeningen via je bank online binnen krijgt ofzo? Ik weet niet meer wat dat was en heb die reclame ook niet meer gezien. Weet iemand nog welke website dat was?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
712
Ritsuka
12 jaar geleden
hoe bedoel je rekeningen online, internetbankieren? rekeningoverzicht? naar mijn weten is dat bij elke bank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka: haha ik wist niet zo goed hoe ik het beter uit kon leggen, maar gelukkig snapte iemand me haha ik bedoelde finbox!!! Haha ik weet even niet of dat liedje erbij hoort, maar als ik hem weer zie ga ik erop letten :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat liedje hoort bij ING gaat over mobiel bankieren
http://www.youtube.com/watch?v=N6pEvths0FQ
ING, Abn Amro en RABO hebben alle drie Finbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou zeg... Waar is het eerste antwoord???? Die wilde ik als beste bestempelen :s wat raar waarom is hij weg??

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het gaat over je eigen bank waarbij je internetbankiert en het heet FINBOX. O.a. ING en ABN hebben het. Het is niet nieuw, bij de ING heette het gewoon een digitale nota. Je kunt dus bij je eigen bank aangeven van welke bedrijven en instellingen je acceptgirokaarten je digitaal wilt ontvangen. Als je gaat internetbankieren staan ze klaar en hoef je ze alleen maar aan te kruisen en niet meer over te tikken. Ook worden de rekeningen bewaard en kun je ze als PDF files bekijken. Er is wel een site waar de gezamenlijke deelnemers uitleg geven; zie bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De Rabobank heeft hier afgelopen week reclame voor gemaakt op tv
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding