WiFi van Ipod werkt niet meer na logeren bij vriend?

Hoi allemaal, ik ben gister bij een vriend wezen slapen en daar het wachtwoord van de router gekregen. Hun router had de zelfde naam als die van ons. Eenmaal thuis maakt de IPod verbinding met de router alleen komt er dat hij geen verbinding meer kan maken.. Dus kan ik nergens meer op.. Ik heb bijna alles al geprobeerd, gereset, opnieuw ingesteld, bijna alles.. Weten jullie hoe ik dit kan oplossen? Super bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Ik zou alle stappen. Die je dernet zei ook uitvoeren als dat het niet doet dan moet je de naam van je router wijzigen in de instellingen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien heb je m nog op automatisch verbinding maken staan? dat ie steeds die andere router zoekt ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar als hij op automatisch verbinden staat dan zou die juist naar zijn vriend z'n router zoeken en z'n eigen router
De router kan dan standaard wel de zelfde naam hebben maar er hangt natuurlijk een ander ww aan.
Je zult van de router bij jou thuis het ww wederom moeten instellen.
Daarnaast is het handig om je router een andere benaming te geven zodat je hem makkelijk kunt onderscheiden als je je Ipod laat zoeken naar draadloze netwerken.