Wat kan ik er aan doen dat ik met mijn modem niet overal in huis internet heb?

hallo,
ik heb een modem in het midden van mijn huis gezet omdat ik op 2 plaatsen internet wil en mijn telefoon aansluiting werkt maar op 1 plaats nu heb ik op die eene plaats wel genoeg internet maar op de andere niet

mvg Brecht

alvast bedankt

ps in mijn vorige vraag hadden mensen gereageerd om 4mb internet te nemen maa het probleem zet ik zit te ver van men modem

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik neem aan dat het hier gaat om draadloos internet.

Dan is een simpele oplossing een wifi repeater. Dit apparaatje pikt het signaal op en zend het nogmaals uit, dit werkt natuurlijk 2 kanten op (van de router naar de ontvanger en vice versa).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoe gaat het in zijn werk