Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verwijder ik Funmoods als automatische zoekmachine?

In Google Chrome gebruik ik de url-balk om snel iets op te zoeken, maar als ik die nu gebruik kom ik terecht bij start.funmoods.com. Ik heb deze al verwijderd bij Programma's en Onderdelen en als extensie in Google Chrome. Toen dat niet werkte, heb ik er een virusscanner overheen gegooid, maar alsnog duikt Funmoods steeds op i.p.v. Google bij de snelle zoekfunctie. Iemand die weet wat ik moet doen of er zelf mee heeft te maken gehad?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
498

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

dat is simpel op te lossen dat gaat als volgt: ga naar internet zoek extra op klik erop en zoek internetopties klik daar weer op en dan ga je naar algemeen en daar op staat dan waarschijnlijk start.funmoods.com maar dat haal je weg en daar typ je in : www.google.com of www.google.nl vervolgens druk je op opslaan en dan vernieuw je de pagina of je sluit het af en dan weer op en dan is het goed!
reageer even als het is gelukt op niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding