Profiel nieuwe timeline, vraag: recente activiteiten komen niet meer op mijn profiel. Bij vrienden wel. Hoe kan ik dit weer instellen?

het gaat om de 'recente activiteit' met een stuk of drie regels van dingen die je deze dag heb gedaan, bijv. een prikbordbericht beantwoorden.
Het is weg en ik kan het er niet meer op krijgen. Iemand die weet hoe dat moet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Als ik begrijp wat jij bedoeld dan moet je je recente berichten via je je persoonlijke prikbord plaatsen en niet via de prikbord berichten waar je vrienden/zangers/activiteiten op komen te staan, dan lukt het niet, wel via je eigen prikbord en dan komt hij in het algemeen prikbord terecht.

Hopelijk ben ik een beetje duidelijk.