Is het mogelijk om een domeinnaam (die ik al heb) te koppelen aan een weblog zodat dit fungeert als een website?

Eigenlijk wil ik een weblog dat fungeert als website.
Een korte beschrijving en een antwoordformulier is voldoende.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Je kunt met Wordpress zelf een weblog maken. Je moet dan wel een host hebben voor je site.
Als je al een weblog hebt waar je naar wilt verwijzen, vind je hier tips: http://www.goeievraag.nl/vraag/link-domeinnaam-website.209529
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De andere vraag waar hippo naar verwijst geeft als "beste"antwoord een onhandige oplossing
De elegantste oplossing is met een eigen domein, en dan het CNAME record aanpassen, zodat het domein verwijst naar je blog, waar dat ook staat

Als eigenaar van een domein, kun je altijd dat CNAME record aanpassen, meestal ergens op de beheer pagina's van de provider waar je het domein hebt geregeld. Er hoeft bij deze oplossing geen "webspace" of server ruimte gekocht te worden