Het is de Nederlandse versie van Yahoo-answers te noemen. Wat wel opvalt is dat er op allbei de sites vaak dezelfde vragen worden gesteld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

misschien van IKHEBEENVRAAG.BE
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niet zozeer een rip-off, het idee is er natuurlijk wel grotendeels op gebaseerd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Euh nee, dan zou het wel een heel slechte rip-off zijn. Meer een wanna-be look-a-like. Het is een commercieel opzetje wat, mocht het aanslaan gebruikt zal worden voor reclame inkomsten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De opzet is exact hetzelfde, maar weet niet of Yahoo Answers er als eerste meekwam.