Worden vragen op Cleverbot.com door mensen beantwoordt?

Op de site http://cleverbot.com/ worden vragen beantwoord, het lijkt mij best logisch dat dit door een machine word gedaan, maar de antwoorder blijft beweren dat hij een mens is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Het beste antwoord

Nee, deze worden niet door mensen beantwoord.
Deze robot geeft antwoord doormiddel van de dingen die hij geleerd heeft.

Wat er ook onderstaat:
Visitors never talk to a human, however convincing it is - the AI knows many topics - use ONLY WITH OVERSIGHT

Dit betekend dus dat je nooit tegen mensen praat
Jaspro101
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, dit is gewoon een slimme programmering. Hij leest alle woorden en vragen die gesteld worden en daarbij probeert hij te begrijpen wát er gesteld wordt en dan antwoord geven. Het is echt dus een computer.