Hoe krijg ik Blackberry internet bij Blyk, ik krijg een soort foutmelding en nu?

Ik heb 20 euro opgewaardeerd bij Blyk, en heb vervolgend Blackberry aan naar 4000 gesmst, ik krijg dat terug dat ik op mijn huidige tarief mij niet kan aansluiten bij deze Vodafone dienst.
Weet iemand hoe dit kan of hoe dit opgelost kan worden?
(Mijn beltegoed staat gewoon op 20,57 euro.)

Alvast bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dit kan kloppen; jij hebt de stappen voor Vodafone gevolgd, maar Blackberry-services werken niet bij Blyk.
Je kunt wel via 3G internetten (via Vodafone Internet BloX); je Blackberry moet dan wel over 3G beschikken (de Blackberry Curve 8520 heeft bijvoorbeeld geen 3G).