Hoe vind je op internet een goede youtube channel die absoluut de moeite waard is om te volgen?

Zo volg ik momenteel maar 2 channels (walkofftheearth en prankvsprank).
Maar er zullen vast nog wel andere channels zijn die enorm leuke filmpjes post en dat keer op keer.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Powergen
12 jaar geleden
Kwestie van tegen komen..
Ritsuka
12 jaar geleden
Kwestie van smaak, maar ik vind Freddiew ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook kijken bij de populairste channels, dan kom je al snel bijvoorbeeld mysteryguitarman tegen. Ook kan je als je bijvoorbeeld veel video's kijkt over bijvoorbeeld bepaalde muziekinstrumenten en je komt een paar keer dezelfde uploader tegen, dan kan je op zijn kanaal klikken en kijken wat hij nog meer heeft en dan eventueel abonneren.

Antwoorden (1)

Pezpaq tv. Hilarisch!
Maar dit kun je vinden door gewoon eens bij de startpagina van youtube op op een categorie te klikken die jij leuk vind. Vind je een film, zoek dan gewoon zijn channels op en kijk of hij veel post.

Aanraders :
pezpaq tv
Ditismilan
Banjomovies,(banjoTV)

Gavin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Banjomovies, wat verschrikkelijk slecht is die gast zeg!