Waarom kom ik mijn router niet in?

TG 781 vn
KPN
Ip Adres 192.168.2.254

Als ik het ip-adres in de internet balk in typ, dan is de computer wel aan het laden, maar dat blijft maar duren. Soms komt ook nog de melding van google. Oeps! .......

Ook heb ik het al geprobeerd met een andere computer met via hetzelfde internet.

Ik heb de firewall ook al uitgezet, maar hij doet het nog steeds niet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Gezien het feit dat je al een en ander hebt geprobeerd, raad ik je aan de router terug te zetten naar de oorspronkelijke instellingen; een zogenaamde harde reset. Ergens op de router ( meestal achterop) zit een heel klein knopje dat je met een paperclip kan indrukken. Als je dit ca. 10 seconden doet gaat de router terug naar z'n oorspronkelijke basis instellingen. Probeer nu wederom het gevonden gateway ip-adres in de browser in te tikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk verkeerde ip adres,
probeer 192.168.1.1
of 192.168.1.0
Lukken die niet dan leggen we wel uit hoe je het juiste ip-adres kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Prima. Zit je op internet via die router?
En heb je draadloos of met netwerkkabel verbinding?