Hoe kunnen mensen filmpjes op Youtube zetten van meer dan 10 minuten?

Bijvoorbeeld Nyan Cat 10 uur. Dat is meer dan 1 GB!

Dat kan toch niet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

je account word hiervoor ingeschakeld, dit heb ik ook. Dan komt er dit te staan: "Gefeliciteerd! Je account is nu ingeschakeld voor uploads van video's die langer dan 15 minuten duren."
Jaspro101
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe moet je dat dan ''inschakelen'' ?
Jaspro101
12 jaar geleden
Dat word automatisch gedaan, ik denk dat dit gebeurt als je veel filmpjes upload.
Je moet dat aanvragen bij YouTube. Op de uploadpagina klik je op "Verhoog je limiet" (zie afbeelding 1). Vervolgens moet je je mobiele nummer opgeven, waarna je een code toegestuurd krijgt (afbeelding 2).

Alleen als je een account hebt dat goed bekend staat (d.w.z. dat er geen auteursrechten of communityrichtlijnen zijn geschonden) krijg je toestemming om langere video's te uploaden. Zelfs één blokkering kan er al toe leiden dat YouTube die mogelijkheid ongedaan maakt. Bovendien kun je alleen grotere bestanden uploaden als je gebruik maakt van Google Chrome, Firefox 4 of hoger of Internet Explorer (met Silverlight ingeschakeld).

Het is dus zeker niet zo dat het allemaal "automatisch" gaat!

Toegevoegd na 4 minuten:
Als "partner" van YouTube, vervalt de uploadlimiet helemaal.
Pieter2011