Kan ik een uitnodiging voor Google Calender met een ander email adres accepteren?

Ik heb een uitnodiging gehad voor een afspraak voor Google Calender. Maar mijn Google Calender is aan een ander email adres gekoppeld. Nu kan ik degene die me uitnodigde natuurlijk vragen zijn uitnodiging aan het andere adres te sturen, maar is het ook mogelijk om de afspraak met mijn andere adres te accepteren? Of het niet-calender adres (ook) te koppelen aan mijn calender?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
4.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel misschien kun je ze koppelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat schreef ik ook in de laatste zin. Maar dan gaat het erom of dat inderdaad kan en hoe dan.

Antwoorden (1)

Het makkelijkst is natuurlijk om gewoon jezelf erbij uit te nodigen, door bij details van de afspraak (nadat je erop geklikt hebt) bij gasten toevoegen dat andere adres op te geven.

OF Deel je agenda's

Doe hetvolgende voor beide agenda's (o enkel je hoofdagenda

Onder mijn Agenda, klik op het pijltje voor meer opties.
Ga naar instellingen
Controleer of je op het tabblad Agenda's zit
Naast de agenda staat onder delen een link. Klik hierop ('Deel deze agenda met vrienden")
Voer het email adres van de andere kalender in, zet de opties op: Wijziging aanbrengen EN toegang beheren.
Klik op persoon toevoegen.

Log uit (ook uit google eventueel)

Log in op het tweede email adres, accepteer de uitnodiging.

Je kan nu de afspraak van eigenaar veranderen door:

Klik op de betreffende afspraak,
en naast: Agenda, klik je naar beneden en selecteer je de juiste agenda.