Hoe verbind ik een Thomson modem/router aan een sitecom modem/router?

De Thomson zend draadloos internet en 4 kabels uit. 1 van die kabels gaat in de site kom die op de 1e verdieping staat. die moet vervolgens ook weer draadloos internet en lan kunnen uitzenden. hoe moet ik dit doen. (het liefst alleen de sitecom instellingen veranderen)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je Sitecom instellen als access point laat hem wel op een ander kanaal werken.je kunt op internet vinden hoe dit moet (Sitecom -Type- instellen als access point) suc6