Hoe kan ik de limit van mijn 'bandwidth' verwijderen?

Ik heb op youtube een handige tutorial gevonden over hoe ik de limit van mijn bandwidth kan verwijderen. Nu het probleem is dat ik als eerste stap gpedit.msc moet zoeken (Start-> programma's en bestanden zoeken -> gpedit.msc) maar dat er geen zoekresultaten worden gevonden.
Wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan je limiet niet verwijderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.youtube.com/watch?v=rFcbAwIL6M0
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gpedit heeft met group policies te makens.
Misschien zit het in de resource toolkit, maar misschien is het alleen beschikbaar in professional of server edities van windows.
Welke bandwidth limit wil je verwijderen? Waarschijnlijk kan wat je wilt helemaal niet! Ook niet met gpedit...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil doen wat er in het filmpje te zien is :p

Antwoorden (1)

Ga naar http://windows7themes.net/disable-bandwidth-limit-in-windows-7-speed-up-your-internet.html en zie het kopje "Disable Bandwidth Limit in Windows 7 Home Premium", daar staat een registry key die hetzelfde doet. Echter, doe dit op eigen risico! Het zal zeer waarschijnlijk niks uitmaken, want er zijn weinig applicaties die van QoS gebruik maken. Bovendien is die 20% een bovengrens, normaal gesproken doet het systeem zelf niks met het netwerk dus heb je al de beschikking over nagenoeg 100% van je bandbreedte.
gvrox